5 استراتژی دیجیتال مارکتینگ در دراپ شیپینگ
![دیجیتال مارکتینگ در دراپ شیپپینگ](https://monify.ir/wp-content/uploads/2023/10/digital-marketing.webp)
هر کسب و کار تجاری برای زنده ماندن و رشد نیاز به بازاریابی دارد. دراپ شیپینگ که یک مدل کسب و کار آنلاین است هم از این قاعده مستثنی نیست و نیاز به بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ دارد. بسیاری از دراپ شیپرهای شکست خورده از پذیرفتن یا جدی گرفتن دیجیتال مارکتینگ در بیزینس خویش خودداری کردند. برای اینکه مردم فروشگاه آنلاین شما را ببینید و آنچه را که ارائه می دهید بخرند، بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است. در این مقاله به دیجیتال مارکتینگ در دراپ شیپینگ خواهیم پرداخت و استراتژیهای مختلفی را با هم مرور خواهیم کرد.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین چیست و چه کاربردی در دراپ شیپینگ دارد؟
بازاریابی دیجیتال که به آن بازاریابی آنلاین نیز می گویند، ترویج برندها برای ارتباط با مشتریان بالقوه با استفاده از اینترنت و سایر اشکال ارتباطات دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ بخشها و قالبهای مختلفی دارد که برخی از آنها شامل : محتوای بخشهای مختلف سایت و سئو در دراپ شیپینگ ، تبلیغات آنلاین ، ایمیل ، شبکههای اجتماعی و خلاصه هر ابزاری که به کمک آن بتوان پیام و خواسته برند را به مشتری انتقال داد. برای افزایش سیستماتیک فروش، به یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی برنامه ریزی شده مناسب نیاز دارید تا دراپ شیپینگ نتیجه دهد.
درک اهمیت بازاریابی دیجیتال هرگز کافی نیست. شما باید برخی از استراتژیها را اتخاذ کنید که مشتریان شما را جذب کند، به خصوص اگر در یک جایگاه رقابتی فعالیت میکنید. در اینجا، ما هشت استراتژی دیجیتال مارکتینگ را مورد بحث قرار میدهیم که میتواند به شما در فروش بیشتر و رشد کسبوکار دراپ شیپینگ کمک کند.
1 – اینستاگرام را حرفهای دنبال کنید
چیزی در مورد اینستاگرام وجود دارد که آن را به یکی از جذاب ترین اپلیکیشن های دنیا تبدیل می کند. به جرات می توان گفت که اکثر مشتریان فعلی و بالقوه شما کاربران فعال اینستاگرام هستند. این پلتفرم مکانی عالی برای تعامل با آنها و وادار کردن آنها به خرید بیشتر محصولات شما است. پس در ایستاگرام مشتری جذب کنید و در سایت بفروشید.
![](https://monify.ir/wp-content/uploads/2023/10/instagram.webp)
2 – ویدئو مارکتینگ را جدی بگیرید
همه ما قدرت محتوای تصویری را میدانیم. از دادههای اخیر، واضح است که تماشای آنلاین ویدیوها در بین اکثر مردم بسیار محبوب شده است. محتوای ویدیویی به مؤثرترین راه برای دسترسی به اکثر مردم تبدیل شده است، و برای رشد کسب و کار dropshipping خود باید آن را به طور کامل در آغوش بگیرید.
به عنوان یک دراپ شیپر، می توانید به راحتی از محصولات خود ویدیو بسازید و از آن برای اهداف فروش و تبلیغات استفاده کنید. در محتوای ویدیوی خود، میتوانید لینکهای فعالی بگذارید که مخاطبان شما را به جایی که میتوانند محصولات نمایش داده شده در ویدیو را خریداری کنند هدایت کنند. این روزها ویدیوها نیز در گوگل رتبه بهتری دارند بنابراین ممکن است بتوانید ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو دریافت کنید.
![](https://monify.ir/wp-content/uploads/2023/10/video-marketing-dropshipping.webp)
3 – سئو در دراپ شپیینگ جواب میدهد ؟
برخی بر این تصورند که به علت تعدد بالای محصولات در سایتهای فروشگاهی دراپ شیپینگ ، سئو که یک استراتژی بلند مدت است جواب نمیدهد. این حرف میتواند درست باشد در صورتی که به سایتی که برای دراپ شیپینگ ایجاد کردهاید به چشم یک پروژه کوتاه مدت نگاه کنید. البته یک سوال مهم دیگه هم برای شما این است که برای دراپشیپینگ سایت فروشگاهی عمومی یا نیچ ؟
اما اگر نگاهتان به این کسب و کار شیرین کوتاه مدت نیست و دوست دارید در آن طعم موفقیت را بچشید ، سئو حتما برای شما جواب است.اگر سئو را پیاده سازی کنید، وبلاگ نویسی می تواند ترافیک زیادی برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید به طرق مختلف درباره محصول خود وبلاگ نویسی کنید، در مورد نحوه استفاده از آنها صحبت کنید و حتی آنها را با هم مقایسه کنید. حتی اگر هر روز محصول به سایت خود اضافه میکنید فراموش نکنید که با سئو کردن صفحه دستهبندی سایت خود همیشه صفحهای را بالا داشته باشید که مدام به آن محصول اضافه میشود.
4 – بازاریابی ایمیلی را فراموش نکنید
بازاریابی ایمیلی هنوز یک راه عالی برای نزدیک نگه داشتن مشتریان وفادار شما و فروش مداوم به آنها است. رشد مشترکین شما ممکن است آسان نباشد، اما نتایجی که می توانید از بازاریابی ایمیلی به دست آورید باید مشوق شما در این راه باشد. هزینه انجام ایمیل مارکتینگ در طولانی مدت بسیار کمتر از هزینه تبلیغات مختلف به ویژه تبلیغات بنری و نمایشی است پس ، روی این بخش برای دیجیتال مارکتینگ در دراپ شیپینگ سرمایه گذاری کنید. برای آشنایی بیشتر با این بخش از دیجیتال مارکتینگ و بالا بردن شانس موفقیت خود توصیه میکنیم مقاله ایمیل مارکتینگ در دراپ شیپینگ را مطالعه کنید.
5 -ریتارگتینگ در دیجیتال مارکتینگ دراپ شیپینگ امتحان خود را پس داده است
اکثر مشتریان اولین باری که به محصولات شما برخورد می کنند، آنها را نمی خرند. هنگامی که آنها آماده خرید هستند، ممکن است تشخیص نام تجاری شما از چندین برند dropshipper دیگر کمی بیش از حد چالش برانگیز باشد. اینجاست که هدف گذاری مجدد مطرح می شود.
این یک استراتژی ساده در تبلیغات پرداختی و نمایشی است که شامل هدف قرار دادن بازدیدکنندگانی میشود که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند. این بهترین راه برای نمایش تبلیغات مرتبط به آنها است به نحوی که خرید آنچه را که آماده هستند برای آنها آسان تر می کند. این یک استراتژی بسیار موثر است. اما اجرای این ماجرا از ایران نیاز به عمیق شدن بیشتری دارد که در دوره جامع آموزش دراپ شیپینگ به آن پرداختهایم. میتوانید برای دریافت مینی دوره مار نیز از فرم زیر اقدام کنید.پ
ایمیلت رو وارد کن، مینی دوره رایگان درآمد دلاری رو برات ارسال کنیم! 🧡
نکات پایانی برای دیجیتال مارکتینگ در دراپ شیپینگ
برای تجربه رشد واقعی به عنوان یک تجارت dropshipping، باید برای برند خود اعتماد ایجاد کنید. این کار آسانی نیست شما باید فروش محصولات با کیفیت بالا و پشتیبانی عالی از مشتری را در اولویت قرار دهید. همچنین میتوانید نظرات، رتبهبندیها و توصیفات مشتریان را به وبسایت خود اضافه کنید. پس بعد از اینکه دراپ شیپینگ چیست و انتخاب محصول برای دراپ شیپینگ کردیم باید روشهای گوناگون دیجیتال مارکتینگ را اجرا کنیم تا شانس موفقیتمان بیشتر از پیش شود.
دیدگاهتان را بنویسید